O noua dimineata energizanta de mai

Astăzi am inceput ziua devreme. Noi suntem matinali de fel si la 06:20 cel mic deja povestea voios la el în cameră, până am ajuns să deschidem ușa. Tati pare că era și el trezit înaintea ceasului, așa că l-am întâmpinat pe băiețelul nostru iubit împreună.

După ce ne-am făcut ritualul de dimineață, ritual ce cuprinde alăptat, citit, treaba mică pe colacul magic la toaletă (sau oliță, depinzând ce preferă după ce se trezește), șters pe față, spălat pe dinți și schimbat în haine de casă, am mers împreună să ne bucurăm de o nouă zi și de micul dejun în trei.

Am revenit în sufragerie unde am profitat de timpul cu tati, am mai citit și ne-am mai jucat puțin, iar apoi, întrucât urma să plece soțul la serviciu, am decis să ne îmbrăcăm și noi și să ne bucurăm de o dimineață însorită, afară la aer, prin parcuri și bălți. Știu cât de mult îi place, și mie de altfel și după ce ne-am echipat corespunzător cu îmbrăcăminte de ploaie din cap până în picioare și cizme, afară am fost duși.

Întrucât aseară ploaia a revenit, știam că o să avem măcar câteva porțiuni cu apă din care să alegem și după ce al nostru toddler s-a dat în leagăn lângă bloc și și-a făcut încălzirea cu câteva băltoace mici în drum spre parc, a fost pregătit pentru marea baltă din parc cu care deja ne cunoaștem și suntem prieteni buni, nu ratăm nicio ocazie în timpul ploii sau după ploaie să o vizităm.

Am petrecut cred că aproximativ 20 de minute prin balta aceea interminabilă, stânga-dreapta, dreapta-stânga, mai mutam o creangă căzută ca să nu se împiedice de ea, mai aduna și cel mic frunze de prin apă să mă ajute și la un moment dat, după multă distracție, voie bună și râs, a considerat că a fost suficient.

Simțea nevoia de o pauză, așa că ne-am dus la cea mai apropiată bancă de noi (ce bine că fiind 8 dimineața e parcul gol și avem de unde alege bănci libere), și-a făcut nevoile fiziologice la olița portabilă și apoi am stat așezați pe bancă, am citit o poveste de Crăciun de câteva ori și a mâncat gustarea de fructe de dimineață.

Am mai făcut puțină gimnastică, niște urcări și coborâri pe trepte și a dorit să o luăm spre casă după ce l-am întrebat. După aproape două ore eram acasă, iar după puțină joacă între noi și cu motanul, somnul și-a făcut simțită prezența și s-a culcat.

Acum scriu această postare, fiind cu energia la maximum și așteptând o nouă rundă de distracție și plimbare alături de copilul meu drag.

Mișcarea de dimineață și o stare bună ajută să vă încărcați de energie pozitivă și să o aveți alături cât e ziua de lungă, iar pe cei mici îi ajută să se concentreze mai bine la activitățile de peste zi și să fie mai cooperanți.

Sper că v-ați început și voi ziua la fel de bine ca noi și să vă meargă bine și în restul zilei, dar și în toate celelalte zile.